Yves Pilet Consultancy
Employer brand management
Home_Intro_geel_schaduw.001.jpeg

Waarom moet ik mijn employer brand versterken?

Inspiratiesessie

Inspiratiesessie.png
 
We bewegen van het machinetijdperk naar het mensgedreven-tijdperk.
— Yves Pilet in Eupen, België
Ask.jpg
Home_video.png
Retail.png
 

Voor wie?

De inspiratiesessies zijn geschikt voor arbeidsmarkt-, recruitment- en employer branding events. Doorgaans zijn de volgende personen aanwezig:

  • Directeuren en MT leden

  • HR-managers, -adviseurs en stafmedewerkers

  • Communicatie-managers, -adviseurs en stafmedewerkers

Doel van de inspiratiesessie

Inspireren van werkgevers op het vlak van employer branding.

Uitgangspunt

Een interactieve, multimediale presentatie van 20 tot 45 minuten, eventueel aangevuld met vragen uit de zaal. Een inspiratiesessie kan ook aangevuld worden met een workshop. Dit is een co-creatie sessie.

Opzet

Tijdens de introductie van de sessie worden de trends die de arbeidsmarkt beïnvloeden aangestipt. Vervolgens wordt in het betoog aangegeven waarom employer branding de oplossing is voor krapte op de arbeidsmarkt en welke stappen iedere organisatie hierbij moet doorlopen. Met behulp van een interactieve oefening ontdekt het publiek dat dit vraagt om ander werkgeverschap.

 
 
SuzanvanderMolen.png
Samen met collega’s heb ik de landelijke dag georganiseerd voor alle mensen die zich bezig houden met werven, binden en boeien van artsen. Yves heeft een hele goede inspiratiesessie gegeven en ik merkte dat mensen echt nadachten over wat hij vertelde. Knap was met name dat zijn publiek zich ook kwetsbaar durfde op te stellen en open vragen durfde te stellen.
— Suzan van de Molen, Relatiemanager SMZ
 
Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area
My Profile Not a member? Sign up. Log Out