Blue Print

Het in-company programma

Screen Shot 2018-07-22 at 20.10.58.png

Het Blue Print in-company programma is de logische volgende stap na een inspiratie of co-creatiesessie van Yves Pilet. Kies voor dit in-company programma om echt te beginnen met het versterken van je werkgeversmerk.

 
 

AdeWaeter.jpg
Yves gebruikte zijn Blue Print methodiek om strategische invulling te geven aan het versterken van ons werkgeversmerk. We wilden niet alleen een meerjarencampagne opzetten, maar tegelijkertijd onze identiteit tonen binnen en buiten UWV.
— Anne de Waeter, Clustermanager Projectmanagement en Communicatiemiddelen van UWV
Quote_Michiel.png
SABIC gebruikt de Blue Print methodiek als leidraad voor...
— Michiel Evers, ...

Voor wie?

BluePrint.jpeg

Dit programma is een programma met een doorlooptijd van minimaal 6 maanden voor een werkgever die zijn werkgeversmerk wil versterken om medewerkers aan te trekken, motiveren en behouden. Het programma is afgestemd op gebruik voor Directies, HR- en Communicatie-afdelingen. Als leidraad wordt de Blue Print methodiek van Yves Pilet gehanteerd.

 

STAP 1:

KICK OFF SESSIE

  • Inhoud: ontwikkelen van een Employer Value Proposition

  • Duur: minimaal 2 bijeenkomsten van 2 uur

 

STAP 2:

NAVIGATOR QUICKSCAN

  • Inhoud: ontwikkelen van arbeidsmarktcommunicatie campagne (ism communicatiebureau)

  • Duur: minimaal 2 bijeenkomsten van 2 uur

STAP 3:

ENGINE WORKSHOP

  • ggg

 

Neem contact op met Yves met betrekking tot het Blue Print in-company programma

Naam *
Naam
Incompany opties *
Betrokken afdelingen
Meerdere opties mogelijk
Vul hier de betrokken afdelingen toe