Yves Pilet Consultancy
Employer brand management

Event voorbeeld

Van medewerkers merkwerkers maken

Medewerkers verbinden met social media

Veel organisaties zijn bezig om social media op één of andere manier een plek te geven in de organisatie. Vaak extern gericht maar meer en meer ook intern. Vooral ook omdat social media heel geschikt blijken te zijn om intern de dialoog op gang te brengen, kennis te delen, samen te werken over afdelingen heen, medewerkers te betrekken bij beleid en niet te vergeten: onderlinge collegialiteit te versterken. 

Maar voor welke social media elementen kies je dan? Hoe krijg je medewerkers én management mee? Hoe introduceer je het succesvol en misschien nog wel moeilijker: hoe hou je het levend? Op deze en meer vragen geeft Roos van Vugt, expert in het inzetten van social media voor interne communicatie-doeleinden, antwoord. 

Wat biedt de masterclass? 

Roos schetst het gehele social medialandshap en haar ontwikkelingen. Zij zoomt in op best practises van diverse organisaties en cases waar zij zelf aan heeft bijgedragen en gaat in op de kracht van medewerkers op de werkvloer die social media gebruiken: merkwerkers en op personal branding via social media. 

Benut de kansen die social media biedt om medewerkers meer met elkaar te verbinden. Doe dat vanuit een praktisch stappenplan die past bij de cultuur van jouw organisatie. Na afloop van deze masterclass heb je een concreet stappenplan waarmee je direct aan de slag kunt in je eigen organisatie. 

Trainer: Roos van Vugt

Roos van Vugt (1973) was van 2008-2012 het ‘sociale boegbeeld’ van Deloitte en één van de eerste pioniers binnen het social media vakgebied. Ze ontwikkelde en implementeerde een social media-strategie die een groot deel van de organisatie veranderde in ‘merkwerkers'. Roos heeft een uitgesproken mening over of en waarom organisaties tijd en energie in social media moeten steken. 

De afgelopen jaren heeft zij als corporate social media strateeg bij bedrijven als bijvoorbeeld de Rabobank, Achmea, KPMG, DELA en Dove geholpen, om hun sociale vleugels uit te slaan. Ze helpt hun of en hoe medewerkers social media optimaal kunnen omarmen. 
 

Praktische informatie

Voor wie? 
Voor communicatie en marketing professionals die starten met hun social media inzet. 


Data & tijdstip 
donderdag 26 november 2015
De einde dag-/ avondsessie start om 17.00 uur (ontvangst vanaf 16.30 uur), broodje om 19.00 uur. 
Afsluiting en borrel vanaf 21.00 uur.


Deelnemers 
Maximaal 20 deelnemers. 


Kosten 
€175,- excl. BTW. 
Dit bedrag is inclusief heerlijke broodjes, hapjes, drankjes en een afsluitende borrel. 


Locatie 
Einsteindreef 101 in Utrecht (kantoor SchaalX). 


Inschrijven 
Mail je inschrijving naar roos@merkwerker.nl onder vermelding van: je naam, functie, telefoonnummer en indien van toepassing bedrijfsgegevens (ivm facturatie). 


Meer informatie en/ of vragen? 
Neem contact op met Roos van Vugt via roos@merkwerker.nl of @roosvanvugt (twitter).

Member Login
Welcome, (First Name)!

Forgot? Show
Log In
Enter Member Area
My Profile Not a member? Sign up. Log Out